Geplaatst op: 31 juli 2022

Wanneer we terugkijken op de corona periode dan zien we dat er veel nieuwe gezichten op de markt zijn bijgekomen. Hiermee bedoelen we meer klanten. Het artikel op Nu.nl bevestigd dit. Uiteraard zijn we hier heel blij mee geweest. Een mindere periode was uiteraard wel dat een deel van de markt (non-food) er niet bij mocht staan.

Gelukkig is deze periode al eventjes achter ons.

We moeten vooruitkijken. Toch? Eigenlijk hebben we er weinig tijd voor gekregen met de stijgende prijzen. Nu alles duurder wordt handelen we daar ook naar zegt Norman Buysse van marktonderzoeker Gfk in het artikel op Nu.nl. De markt heeft het imago dat je er waar voor je geld geeft hij aan.

Mensen letten beter op!

Waar je steeds vaker ziet dat een verpakking van 500 gram veranderd naar 400 gram en aan de prijs weinig veranderd zie je dat niet op de markt. Een pond is nog steeds een pond. Ook het imago dat een gulden een daalder waard is, zit nog steeds vastgebakken bij de oudere generaties.

We zijn blij met jou!

Wat we eigenlijk willen zeggen is dat je op de markt waar krijgt voor je geld. Nog steeds! Het is waarschijnlijk een van de reden waarom de nieuwe mensen die de markt tijdens de corona periode hebben ontdekt nog steeds trouw komen. Waar de supermarkten en boerderijwinkels minder mensen zagen na de corona periode, is dat op de markt gelijk gebleven. Bedankt!

Zien we je deze week ook bij ons op de markt? Je bent van harte welkom.

Bron: https://www.nu.nl/economie/6214730/nederlanders-geven-minder-uit-bij-de-boer-maar-meer-op-de-markt.html?redirect=1

Deel op Facebook Verstuur per mail